
Matkustusehdot
These Travel Terms apply to all products and services purchased from Ab Finn & Finn Oy Ltd (Jet24).
- 01
Varauksen teon jälkeen, mutta ennen lippujen luovuttamista seuraavan kerran veloitetaan peruutuskulusta alkaen 75 EUR lippua kohden. Jos maksua ei suoriteta eräpäivään mennessä, emme ole vastuussa lippujen peruutuksesta emmekä takaa uusia lippuja samaan hintaan. Myös hyvässa joudumme veloittamaan asialta peruutusmaksun. Pidätämme myös muuttaa lippujen hintaa tai niistä perittyjä veroja, oikeuden ei ole mitään maksuttu. Ilmoitamme mahdollisesta muutoksesta asiakkaalle ja teemme tarvittavat hinnanmuutokset. On mahdollista, matkareittiin tulee meistä riippumaton muutos ja siksi me tai lentoyhtiö ei ota vastuuta mahdollisesta matkareitin muutoksista tai vaikutuksistaan hintoihin. Sen takia onkin paras tehdä varaus ja maksaa se heti kun mahdollista – näin varmistat matkasi hinnan.
On erittäin tärkeää, että ilmoitat meille matkustavien lasten ja sylilasten tarkan iän varausta tehdessäsi. Asianmukaisen henkilönikä ilmoittaa virhellisesti tarkoituksen lapseksi, voi lentoyhtiö veloittaa aikuisen matkalipun ja lapsen matkalipusta koostuvan erotuksen verran yliistä. Asiakkaaksemme ota mitään vastuuta asialle koituvista maksaa, vaan asiakas on itse vastuussa virheellisen tiedon ilmoittamisesta vastuusta lisäkustannuksista. Siksi asiakkaalla on velvollisuus antaa tiedot oikein varausta tehdessään.
– Sylilapsiksi lasketaan henkilöt, jotka ovat alle 2-vuotiaita. – Lapsiksi lasketaan henkilöt, jotka ovat 2-12-vuotiaita.
HUOM! Lapsen tai sylilapsen iän tarvitse olla yllä esitettyjen rajojen sisällä myös paluumatkalla.
- 02
Jos haluat muuttaa tai peruttaa matkasi, sinun on soitettava puhelimitse numeroon +358 9 685 0740 (ma-pe klo 09:00 – 17:00) tai lähetettävä meille pyyntö osoitteeseen info@jet24.fi . Kaikki sanat ja peruutukset aiheuttavat aina tuotteen saatavuuden ja palvelutarjoajan ehtojen mukaan. Muutoksen voi tehdä joko matkan varaaja, matkan maksaja tai kuka tahansa varauksella olevista henkilöistä. Muutoksesta aiheutuneet kulut veloitamme muutoksen tekijältä. Mahdollinen muutos tulee tehdä tarpeeksi ajoissa ennen alkuperäisen lennon lähtöaikaa. Riinttävä ajoissa tarkoittaa 2-3 työpäivää ennen lennon lähtöpäivää. Tarkistamme aina varauskohtaisesti onko muutos mahdollisuus ja pystymmekö prosessoimaan muutoksen annetussa ajassa.
Mahdolliset maksun palautukset hyvitämme sinulle siten, kuin palvelutarjoaja palauttaa maksun meille. Peruutustilanteissa emme palauta toimistokuluamme emmekä muutoksista johtuvia maksuja. Yleisimmin myytävissä lentolipuissa ei ole takaisinmaksuoikeutta.
Suurin osa lentolipputyypeistä ei oikeuden maksujen palautuksiin eikä muutoksien tekemiseen sen jälkeen, kun lentolippu on ostettu. Suosittelemme kysymään ja tarkistamaan kaikki matkatiedot ennen varauksen vahvistamista, koska nimen tai puhuttelunimen käyttöä ei sallita. Jos lipputyyppi sallii peruuttamiset tai konversiot, Jet24 veloittaa seuraavan toimistokulut:
– muutoskulu: alk. 50 euroa lippua kohden sekä mahdolliset palveluntarjoajan muutoskulut. – peruutuskulu: alk. 75 euroa lippua kohden sekä mahdollisia palvelutarjoajan peruutuskulut.
i) jos et käytä hankkimaasi palvelua tai tuotetta
Jos olet varannut toimistomme kautta lentojen, mutta et lähtöselvitykseen tai käytä muuta palvelua sovittuun aikaan sinusta johtuvasta tarpeesta, ei ole oikeutta minkään maksun palautukseen. Jos lentolippusi sallii verojen palautuksen, Jet24 veloittaa antamaan toimistokuluina 50 EUR lippua kohden.
Lentolippu tulee käyttämään matkakuvauksen täydellisesti. Jos jätät yhdenkin lentovälin käyttämättä, peruuntuvat kaikki jäljellä olevat lennot automaattisesti.
ii) matkustusasiakirjat
Sinun velvollisuutesi on sitä, että varausvahvistus, sähköinen lippu ja muut matkustusasiakirjat (passi mukaan lukien) ovat mukanasi matkalla koko ajan.
Saatamme joutua säätelyvarauksesi. Suurin osa näistä muutoksista on sinulle ja ilmoitamme sinulle heti pikaisesti ennen matkasi alkua. Jos muutos on merkittävä ja se ei johdu meistä riippumattomasta syistä, pyrimme tarjoamaan tilalle vastaavaa vaihtoehtoa (jos sellainen on mahdollista) maksamaasi hintaa vastaan tai palautamme maksamasi suorituksen. Jos asia muutos on tapahtunut meistä riippumattomista syistä (selostettu alla), Jet24 ei ole velvollinen maksamaan sinulle mitään korvauksia tai suorituksia.
Jos haluat muuttaa tai peruttaa matkasi, sinun on soitettava puhelimitse numeroon +358 9 685 0740 (ma-pe klo 09:00 – 17:00) tai lähetettävä meille pyyntö osoitteeseen info@jet24.fi . Kaikki sanat ja peruutukset aiheuttavat aina tuotteen saatavuuden ja palvelutarjoajan ehtojen mukaan. Muutoksen voi tehdä joko matkan varaaja, matkan maksaja tai kuka tahansa varauksella olevista henkilöistä. Muutoksesta aiheutuneet kulut veloitamme muutoksen tekijältä. Mahdollinen muutos tulee tehdä tarpeeksi ajoissa ennen alkuperäisen lennon lähtöaikaa. Riinttävä ajoissa tarkoittaa 2-3 työpäivää ennen lennon lähtöpäivää. Tarkistamme aina varauskohtaisesti onko muutos mahdollisuus ja pystymmekö prosessoimaan muutoksen annetussa ajassa.
Mahdolliset maksun palautukset hyvitämme sinulle siten, kuin palvelutarjoaja palauttaa maksun meille. Peruutustilanteissa emme palauta toimistokuluamme emmekä muutoksista johtuvia maksuja. Yleisimmin myytävissä lentolipuissa ei ole takaisinmaksuoikeutta.
Suurin osa lentolipputyypeistä ei oikeuden maksujen palautuksiin eikä muutoksien tekemiseen sen jälkeen, kun lentolippu on ostettu. Suosittelemme kysymään ja tarkistamaan kaikki matkatiedot ennen varauksen vahvistamista, koska nimen tai puhuttelunimen käyttöä ei sallita. Jos lipputyyppi sallii peruuttamiset tai konversiot, Jet24 veloittaa seuraavan toimistokulut:
– muutoskulu: alk. 95 euroa lippua kohden sekä mahdolliset palveluntarjoajan muutoskulut. – peruutuskulu: alk. 150 euroa lippua kohden sekä mahdolliset palvelutarjoajan peruutuskulut.
i) jos et käytä hankkimaasi palvelua tai tuotetta
Jos olet varannut toimistomme kautta lentojen, mutta et lähtöselvitykseen tai käytä muuta palvelua sovittuun aikaan sinusta johtuvasta tarpeesta, ei ole oikeutta minkään maksun palautukseen. Jos lentolippusi sallii verojen palautuksen, Jet24 veloittaa antamaan toimistokuluina 50 EUR lippua kohden.
Lentolippu tulee käyttämään matkakuvauksen täydellisesti. Jos jätät yhdenkin lentovälin käyttämättä, peruuntuvat kaikki jäljellä olevat lennot automaattisesti.
ii) matkustusasiakirjat
Sinun velvollisuutesi on sitä, että varausvahvistus, sähköinen lippu ja muut matkustusasiakirjat (passi mukaan lukien) ovat mukanasi matkalla koko ajan.
Saatamme joutua säätelyvarauksesi. Suurin osa näistä muutoksista on sinulle ja ilmoitamme sinulle heti pikaisesti ennen matkasi alkua. Jos muutos on merkittävä ja se ei johdu meistä riippumattomasta syistä, pyrimme tarjoamaan tilalle vastaavaa vaihtoehtoa (jos sellainen on mahdollista) maksamaasi hintaa vastaan tai palautamme maksamasi suorituksen. Jos asia muutos on tapahtunut meistä riippumattomista syistä (selostettu alla), Jet24 ei ole velvollinen maksamaan sinulle mitään korvauksia tai suorituksia.
- 03
Huomioithan, suurin osa lentolipputyypeistä ei mahdollista palauttamista peruutustilanteissa. Jos lentoyhtiöiden omat sallivat hinnan palauttamisen, me toimimme lentoyhtiön ehtojen mukaisesti. peruutustilanteissa veloitamme palveluhinnastomme mukaiset toimistokulumme ja lisäksi mahdolliset palveluntarjoajan peruutuskulut. Jos lentoyhtiö nostaa mitä tahansa hintaa, joka vaikuttaatuun lippuun, se huomioidaan automaattisesti kirjoittamattoman lipun hinnassa ja erotus veloitetaan asiakkaalta.
i) sähköiset liput
Me emme ota vastuuta siitä, jos et saa vastaanotettua sähköistä lippua virheellisesti syöttämäsi sähköpostiosoitteen vuoksi tai sähköpostitilisi asetuksen vuoksi. Jos olet tehnyt vara matkan kauttamme ja yhteystietosi muuttuvat, tulee sinun ilmoittaa muutoksista suoraan meille. Myös pyydämme sinua ystävällisesti tarkastamaan, että nimitietosi ovat yhtenevät passissa, lentolipuissa ja muissa vahvistuksissa. HUOM! Kun lentolippu on annettu, nimenmuutokset eivät ole mahdollisia, joten on yhdessä annettava meille henkilöiden nimitiedota kuin ne on passissa. Varmista myös lippua varatessa, että nimet on kirjoitettu virheettömästi, koska me emme ota vastuuta virheellisistä nimitiedoista lipuissa. Kannattaakin ottaa passi mukaan, kun tulee varaamaan lippua toimistoomme.
Sinun velvollisuutesi on ilmoittaa meille, jos sähköinen lippu ei ole saapunut sinulle. Muista myös lentosi kolmea työpäivää ennenasi sekä meno- ja paluumatkoilla soittamalla meille tai lähettämällä meille parasta.
varmistaa, että olet vastuussa siitä, että kaikki varausta koskevat tiedot ovat oikein ennen varauksen vahvistamista.
ii) lentoaikataulut
Lentoaikataulut ovat ohjeellisia meiltä saamassasi vahvistuksessa. Kaikki lähtö- ja saapumisajat lentolipuissa ovat lentoyhtiön antamia ja ovat vain arvioita. Ne muuttua lennonjohdon asettamien rajoitusten vuoksi, sään vuoksi, lentoyhtiön toiminnallisten rajoitusten vuoksi ja siksi, että matkustajat halutaan saada lähtöselvitykseen ajoissa. Ilmoitamme aikataulumuutoksista sähköpostitse varauksentekohetkellä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. On asiakkaan vastuulla, että sähköpostiosoite on oikein.
Me emme ole vastuussa mistään lentoyhtiön valmistaa muutoksista lähtö- ja saapumisaikoihin sinulle ilmoittaihin aikoihin tulee emmekä muista lentoyhtiön muutoksista. Lentoliput päivitetään automaattisesti lentoyhtiön tarjoamalle uudelleen aikataululle. Huomioithan myös, että jos jätät yhden lentomatkan käyttämättä ilman, että olet yhteydessä suoraan lentoyhtiöön, jäljellä olevat lennot peruuntua automaattisesti ilman eri ilmoitusta. Tällaisissa tilanteessa me emme ole vastuussa mistään sinulle aiheutuneesta kuluista. Tästä sinun on vahvistettava lentosi lentoyhtiölle sen asettaman aikataulun mukaisesti.
Sinun velvollisuutesi on lento lähtö- ja saapumisajat koskien aina matkustamalla.
Jos muutos tai peruutus meistä riippumattomasta syistä (kuten ylivoimaisen esteen säännöllisesti), meillä on oikeus olla hyvittämättä hintastomme mukaisia palvelumaksujamme.
Myöhästyessäsi emme voi tehdä erityisjärjestelyjä. Huomioithan, vahvistuksissa ja lipuissa mainitsevat ajat ovat paikallisia lennon lähtöaikoja. Sinun on tarkistettava lähtöselvitysajat lentoyhtiöiltä tai lentoaikatauluista, ja sinun on huomioitava, että ne ovat minimiaikoja, jolloin matkustajat voidaan saada mukaan lennoille, jotta kaikki muodollisuudet ehditään hoitaa ennen koneen lähtöä. Lentoyhtiöillä on oikeus evätä koneeseen päästä, jos saavut liian myöhään lähtöselvitykseen. Matkatoimisto tai lentoyhtiöt ovat aiheuttaneet mitään vastuuta.
tarjota lentoyhtiöillä on oikeus sovittaa aikataulujaan ja jo varattua reititystä ennen matkaa tai matkan aikana.
iii) istumapaikkatoiveet
Matkatoimusto ei pysty vaikuttamaan lentoyhtiöiden istumapaikkajakoon. Jos sinulla on tilatoive, suosittelemme saapumaan lähtöselvitykseen mahdollisimman hyvissä ajoin. Emme koskaan pysty takaamaan toiveen mukaisia paikkoja.
iv) suorat lennot
Huomioithan, että lentolipussasi mainittu suora lento ei aina nopea ole välilaskuton. Suoralla lennolla tarkoitetaan lentoa, jossa ei tarvitse vaihtaa lentokonetta matkan aikana.
v) raskaus ja lapset
Jotkut lentoyhtiö kieltäytyvät kuljettamasta pysyttele naisia, käytä raskaus on edennyt viikolle 28 tai sen yli. Ystävällisesti tarkistakaa lentoyhtiön säännöt sekä konsultoikaa teitä hoitavaa lääkäriä. Sylilasten tulee olla vähintään kuusi viikkoa vanhoja voidakseen matkustaa lentäen, ja heidän tulee matkustaa, joko vanhempien sylissä tai sylilapselle varatulla paikalla. koneessa lapsi on täyttänyt kaksi vuotta paluulennon alkaessa, tarvitsee hän oman paikan. Saadakseen sylilapsen alennuksen, lapsen tulee olla alle kaksivuotias paluulennon alkaessa. Sylilapsen hinta on yleensä 10% International Air Transport Associationin (IATAn) julkaisemasta hinnasta. Lentoyhtiöt myös vaatia mukana matkustavan aikuisen jokaista alle kaksi kertaa kohden. Suosittelemme ottamaan yhteyttä kyseessä olevaan lentoyhtiöön menenne ja tarkat säännöt.
vi) määrämät verot, maksut ja kulut
Lentohintasi tulee saada aikaan asettamia veroja, maksuja ja kuluja, jotka asettavat lentomatkustamiselle. Saattaa olla, että sinun on maksettava veroja tai maksuja, ei ole vielä veloitettu sinulta. Esimerkiksi kaikkia lentoasemilla ulkomailla suoritettavia maksuja ei ole aina mahdollista veloittaa lentolipulla. Joissakin veroja on maksettava paikallisesti viranomaiselle lähtömaassa, emmekä me voi palauttaa viimeisena suorituksia.
vii) Euroopan unionin kieltämät lentoyhtiöt
EU-oikeuden lentoyhtiö meidän velvollisuutemme on antaa tiedoksesi listasta, jolla ei ole oikeutta liikennöidä EU:n alueella. Lista tutustuttavissa olevasta osoitteesta: http://ec.europa.eu/transport/air-ban/list_en.htm .
Pidätämme oikeuden vaihtaa matkasi lentoyhtiötä, jos kyseinen yhtiö on EU:n asettamalla kiellettyjen lentoyhtiöiden listalla. Kaikki lentoyhtiöiden kuin vaihtamiset sen jälkeen, kun olet vastaanottanut lentolippusi, ilmoitetaan sinulle niin pian mahdollista ja joka tulee lähtöselvityksessä tai lähtöportilla.
viii) matkatavarat
olet oikeutettu lisäveloituksetta sekä ruumassa kuljetettavaan kirjattuun matkatavaraan että käsimatkatavaraan. Osa lentoyhtiöistä veloittaa matkatavaran kuljettamisesta oman hintastonsa mukaiset kulut. Matkatavaran määrässä on kuitenkin rajoituksia ja ne vaihtelevat lentoyhtiöittäin, sekä matkustusluokan ja reitin perusteella. Pitämään käsimatkatavaran Suosittelemaan mahdollisimman pienenä. Voit joutua maksamaan maksaa, jos matkatavarasi paino ylittää sallitun määrän. Suosittelemme tarkistamaan rajoitukset lentoyhtiöltä, koska rajoituksia aiheuttaa tulla muutoksia. Osa lentoyhtiöistä veloittaa kokonaan ruumaan menevästä matkatavarasta oman kulunsa ja lentoyhtiöt perivätn jokaisesta olisittävästä lentovälistä erikseen. Turvallisuussyistä vaarallisiksi luokiteltuja tavaroita ja aineita ei saa pakata ruumassa kuljetettavaan matkatavaraan tai käsimatkatavaraan. Näihin tavaroihin kuuluu myös mutta ei rajoittuen: painekaasut, syövyttävät aineet, syttyvät ja kiinteät aineet, radioaktiiviset materiaalit, hapettuvat materiaalit, myrkyt, sairaudet tartuttavat aineet sekä salkut, joissa on hälytyslaitteet. Nesteiden kuljetusta käsimatkatavarana koskevat erityisehdot.
ix) lennolta evääminen, peruutukset ja myöhästyneet lennot
Euroopan unionin asetuksen (EY 261/2004) lentoyhtiöiden korvata matkustajille vahinkoa ja avustaa matkustajaa, joka matkustajaa ei lennolle, peruuttaa tai myöhästyn lentovastuun vuoksi. Tietyissä tilanteessa sinulla on oikeus maksujen palautuksiin ja/tai korvauksiin käyttämältäsi lentoyhtiöltä, jos sinua ei pelasta lennolle, lento peruutetaan tai se myöhästyy. Nämä ehdot ovat saatavilla Euroopan lentokentillä ja saatavilla lentoyhtiöiltä. Korvausvastuu vakavassa tilanteessa on lentoyhtiöillä.
x) IATA
Olemme myös IATA:n jäseniä ja kaikkiin meiltä ostettuihin käyttöön IATA:n lentosäännöksiin, jotka tulevat näiden ehtojen viittauksella osaksi sopimusta meidän kanssasi.
xi) matkadokumentit
Kaikki reittilentojen liput toimitetaan sähköisinä lippuina. Tämä on kansainvälisen lentoyhtiöiden kattojärjestö IATA:n päätös ja se koskee kaikkia matkatoimistoja. Me kirjoitamme vain sähköisiä lippuja. Jos varauksesi sisältyy lentoyhtiön lennon, johon ei ole saatavilla sähköistä lippua, joudumme peruuttamaan varauksen ja palauttamaan sinulle.
xii) vakuutusturva
soveltuvan matkavakuutuksen ottamistatele kokien vähintään kiireellistä lääkäriä apua sisältäen kotiuttamisen suosimme, jossa joudut onnettomuuteen tai sairastut kaikki ulkomailla.
Sinun vastuullasi on hankkia soveltuva ja riittävä vakuutusturva omien tarpeidesi mukaan. Sinun vastuullasi on vakuutusyhtiön vakuutus ja antaa kaikki tarvittavat tiedot kuten vakuutusyhtiö etukäteen todetut sairaudet.
xiii) passi-, viisumi- ja rokotusvaatimukset
Ennen matkan varaamista matkustajan velvollisuus on tarkastaa passi-, viisumi- ja kaikkiin rokotustarpeena mahdolliset tarvittavat transit- eli kauttakulkuviisumit. Huomioithan että monet maat vaativat passin 6 kuukauden matkan jälkeen. Osalla maita on erityisehdota, joka sinun tulee ennen matkaa maan konsulaatista tai suurlähetystöstä.
On tärkeää, että passi on lukukelpoinen ja ehjä, koska vaurioituneen passin kanssa matkustavan henkilön matkustus tai maahan pääsy on evätä. Jos sinulla on Suomen passi, kannattaa auttaa ulkoasiainministeriön Internet-sivuilla ole tietoviinihin passihoitosta, voimassaolosta, passin haukemisesta, uusimisesta sekä ohjeistuksiin miten toimia, jos passisi on hukkunut tai varastettu.
Sinun velvollisuutesi on hankkia vaadittava viisumi matkakohdettasi tai matkakohteitasi sekä kauttakulkukohteita varten. Ulkoasiainministeriöltä saa tiedot viisumi tarkoituksesta, hakuajoista ja -tavoista. Huomioithan, että ohjekin maiden vaatimukset vaihtelevat paljon ja todella muuttua lyhyelläkin varoitusajalla.
Matkustajan tulee tulla, että nimitiedot ovat yhtenevät passissa ja varaustiedoissa. Jos nimitiedot eroavat, ei matkustus ole mahdollista ja vakuutus ei ole pysyvästi voimassa.
Jos matkustat Sri Lankaan tai Yhdysvaltoihin, sinun on huomioitava seuraava tiedot:
Sähköisen matkustusluvan (ESTA/ETA) käyttö Yhdysvaltoihin matkustaville aloitettiin 1.8.2008.
kansallisen turvallisuuden ministeriö on avannut viisumivapausmaiden kansalaisille uuden online-lupamenettelyn nimeltä Electronic System for Authorization (ESTA/ETA). Menettely myös Suomen kansalaisia.
että Yhdysvaltoihin saapuvilta matkustajilta vaaditaan sähköinen matkustuslupa ESTA (Electronic System for Travel Authorization). Matkustajan tulee tehdä ESTA-anomus Internetin kautta välissä 72 tuntia ennen matkan alkua. Lomakkeen löydät osoitteesta https://esta.cbp.dhs.gov ESTA on voimassa 2 vuotta, paitsi jos passin numero, henkilön nimi tai joki muu tähdellinen tieto muuttuu. ESTA online-lupamenettely koskee kaikkia viisumivapausmaiden kansalaisia (Visa Waiver Program) mukaanlukien myös lapset. Jos matkustaja ei saa ESTA-hyväksyntää, hänen on haettava viisumia lisää suurlähetystöstä.
Sri Lankaan saapuvilta matkustajila vaaditan sähköinen matkustuslupa ETA. Matkustajan tulee tehdä ETA-anomus Internetin aikana viisi vuorokautta (5 vrk) ennen matkan alkamista. Lomakkeen löydät osoitteesta http://www.eta.gov.lk/slvisa/ ja se on voimassa 30 päivää.
Jet24 mielellään edellyttäen ESTA- tai ETA-hakemuslomakkeen puolestasi, mutta veloitamme siitä palveluhinnastossamme mainitun lomakkeen täyttömaksun verran. Huomioithan, että emme vastaa hakemuksen tietojen oikeellisuudesta tai lomakkeesta ongelmista maahantulomuodollisuuksiin.
päivän aikana antamien tietojen ESTA-lupa oikeuttaa matkustajan nousemaan Yhdysvaltoihin menevään laivaan tai lentokoneeseen VWP-ohjelman mukaisesti ilman viisumia ja mahdollistaa 90 päivän maassa oleskelun. Se ei takaa matkustajan maahanpääsyä. Lupa on voimassa kaksi vuotta (tai passin umpeutumiseen asti, jos tämä tapahtuu alle kahdessa) ja oikeuttaa toistuviin vierailuihin USA:ssa. ESTA-käytäntö noudattaa liike- että vapaa-ajan matkoja.
päästä, jos ESTA-hakemuksen tekemättä, päästä USA:han ei ole mahdollista.
Kaikilla Suomen passin omaavilla USA:han matkustavilla henkilöillä, myös lapsilla tulee olla oma koneellisesti luettava passi. Jos sinulla ei ole koneellisesti luettavaa passia tai lapsi on merkitty vanhemman passiin, viisumi on hankittava matkustusta varten.
Sinun tulee tarvittaessa kohdemaassa tarvittavat rokotukset terveysalan ammattilaisilta vähintään 8 viikkoa ennen matkustusta.
xiv) tiedot matkakohteesta
Olet itse vastuussa turvallisuudestasi matkalla. Suomen turvallisuudestasi vastaavat ensisijaisesti kulloinkin kuuluu maan päällä.
xv) matkan varaaminen
Kun tarjouspyynnön Internet-sivullamme, sinun lähetät vähintään ensimmäisen matkustajan tiedotan. Voit kerrallaan vähintään8. Kaikki sivuillamme tulevat hinnat ovat alkaen -hintoja ja määräytyvät aina huomion mukaan.
Kaikkien tuotteiden ja palvelujen hintoja tarkastetaan säännöllisesti ja ne nousta tai laskea. Tarjouksia sallitaan Internet-sivuillamme harkintamme mukaan. Kaikki tarjoushinnat ovat riippuvaisia saatavuudesta ja ne poista milloin tahansa.
xvi) ongelmatilanteet
Jos ongelma aiheuttaa yhteydensi ulkomailalla, sinun on todistettavasti paikalliseen palvelutarjoajajaan (esimerkiksi hotelli, lentoyhtiö). Jos palvelutarjoaja ei pysty ratkaisemaan ongelmaa paikanpäällä haluamallasi tavalla, sinun soitettava meille asiakaspalvelumme numeroon +358 685 074 0, jotta voimme saada apua. Jos ongelmaasi ei saada selvitettyä, sinun on ilmoitettava siitä heti, kun se on mahdollista, ja kirjoittaa meille sopivassa ajassa osoitteeseen info@jet24.fi, ilmoittaen samalla varaussi ja kaiken tiedon tiedon. Jos emme saa tietoa edellä kuvatussa standardissa ajassa, emme ehkä pysty selvittämään ongelmaa taimaan sitä tietoa.
xvii) meidän vastuumme
saada me emme ole korvausvastuussa varauksessasi oleva virheestä tai suuresta johtuen, jos virhe tai puute ei johdu meistä tai alihankkijastamme, tai jos virhe tai puute sinun toiminnallinen tai virhe tai puute olosuhteista, jotka olivat epätavallisia tai ennalta arvaamattomia ja niitä me tai alihankkijamme (vaikka asianmukaiseta huolellisuutta olisi noudatettu) emme olisi voineet ennustaa tai tarpeellista.
Vaatimus koskien seikkaa, joka voi korjata matkakohteessa, on meille tai paikalliselle yhteistyökumppanille viipymättä.
Sinun on rajoitettava vahinkoa oikeusin toimenpiteitän.
xix) matkaehtoihin
Pidätämme oikeuden muuttaa näitä ehtoja milloin tahansa, kuitenkin pitäen aina ajantasaisia versiota saatavilla Internet-sivuillamme.
Jos olet liikuntarajoitteinen tai muutoin toimintarajoitteinen tai tarvitset erityistä apua jostakin muusta, pyydämme ilmoittamaan siitä meille varauksen teon yhteydessä. Jos avun tarpeessa tapahtuu muutos ennen matkaa, sinun on meille. Me emme ole vastuussa sinulle aiheutuvista menetyksistä, jos me tai meidän palvelujen toimittajamme pystymme antamaan haluamaasi eritystä apua.
xx) säätila
Me emme ole vastuussa matkasi keskeytymisestä tai häiriintymisestä johtuen huonosta tai epävarmuudesta säätilasta.
xxii) vastuullinen matkatoimisto
Ab Finn & Finn oy LTD Malminrinne 2-4 00100 Helsinki Puh: +358 9 685 0740 Sähköposti: info@jet24.fi
Internet: www.jet24.fi
Rekisteröity Kaupparekisteriin, Y-tunnus 2491969-5 SMAL-jäsennumero 42713
- 04
Erämaksua hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Tarkistamme myös hakijan luottotiedot ennen luottopäätöksen myöntämistä.
HUOM! Osamaksun hakijalla pitää olla viranomaisen myöntämä henkilöllisyystodistus (kuten Suomen passi, ajokortti tai kuvallinen henkilökortti). Lisäksi osamaksusopimuksen voi solmia vain toimistollamme ja sen henkilön toimesta, jolle osamaksusopimus solmitaan.
Nämä matkaehdot koskevat kaikkia Ab Finn & Finn Oy Ltd:ltä (Jet24) ostettuja tuotteita ja palveluita.




